perjantai 30. syyskuuta 2011

Haaste

Jenni haastoi minut kertomaan 25 asiaa itsestäni. Tässä ne tulevat:
  1. Olen kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta.
  2. Olen naimisissa.
  3. Olen koulutukseltani kasvatustieteen maisteri.
  4. Olen horoskoopiltani skorpioni.
  5. Olen harrastanut partiota kymmenen vuotta. 
  6. Tykkään vaeltaa luonnossa ja tehdä pieniä makkararetkiä.
  7. Tykkään pyöräilystä.
  8. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa.
  9. Tykkään saunoa.
  10. Tykkään työstäni, josta olen tällä hetkellä äitiyslomalla.
  11. Tykkään piirtää ja askarrella.
  12. Tykkään suunnitella asioita paperille.
  13. Tykkään soittaa pianoa.
  14. Haluaisin paremman kielitaidon englannissa ja ruotsissa.
  15. Haluaisin osata ommella ja neuloa paremmin.
  16. Haluaisin osata soittaa kitaraa paremmin.
  17. Haluaisin osata laulaa paremmin.
  18. Haluaisin osata kymmensormijärjestelmän.
  19. Haaveilen omakotitalosta.
  20. Haaveilen omasta pihasta.
  21. Haaveilen ulkomaan matkasta.
  22. Haaveilen uudesta tietokoneesta.
  23. Odotan innoissani ensimmäistä joulua pojan kanssa.
  24. Odotan innoissani ensi kesää, jolloin miehellä on pitkä kesäloma.
  25. Odotan innoissani muutaman viikon päässä häämöttävää kotiseudulle suuntautuvaa reissua.

Ei kommentteja: